Pot returna produsele comandate?


Suntem convinși că orice litigiu se poate rezolva pe cale amiabilă. Dacă cumva produsele comandate au suferit din cauza transportului sau nu sunt conforme cu specificațiile din site, puteți trimite înapoi produsele și noi vă returnăm banii în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produselor returnate.

 


Pot trimite un cadou?


Binenteles. Completați adresa de livrare și noi vom livra comanda. Puteți, de asemenea, să trimiteți și un mesaj personalizat împreună cu cadoul oferit. 

 


Cât de sigur
ă este plata cu cardul?


Tranzacția este intermediată prin platforma Netopia MobilPay, una dintre cele mai sigure platforme de plăți online din România.


Ce garanție a calității oferiți?


Lucrăm numai pe bază de comandă, cu produse proaspete și cu rețete elaborate după multe încercări și teste. Laboratorul propriu este dotat și utilat la cele mai înalte standarde privind siguranța alimentelor și este acreditat de ANSVSA conform legilor în vigoare. La cerere vă putem pune la dispoziție și certificatul de conformitate.

 


Sunt produsele ca cele din pozele de prezentare?

Produsele lucrate, decorate și pictate manual nu pot fi identice. Acestea pot diferi și la gramaj și la coloristică. Diferențele de culoare pot apărea din cauza aparatului de fotografiat folosit, precum și a setărilor și caracteristicilor monitorului utilizatorului. Oricum, noi încercam să vă punem la dispoziție pe platforma site-ului nostru fotografii cât mai detaliate.